25.12.09

שבת שעברה התעלפתי

איזה זוג בורגנים הזמינו לי אמבולנס.

הובלתי באלונקה כשאני מביט בשמיים
וחיוך אבסורדי על פני (עדיין לא הבנתי את החיוך הזה?).

רצה הגורל והניחו אותי בחדר עם שני רוסים:
הראשון קווקזי בין 70 עם זקפה של ילד בין 15 ועיניים של נוכל
והשני חולה אפילפסיה ממוסקבה ששילשל במכנסיים.

הקווקזי סיפר לי על לרמונוטוב
ועל חייו בתור רקדן בלהקה
קווקזית.

חולה האפילפסיה לא סיפר דיבר.


"ממש כמו דוסטויבסקי." אמרתי לחולה האפילפסיה (איזו התנשאות)
לא השיב דבר

בצילום חזה גילו שהריאות שלי סתומות.

"תפסיק לעשן!" אמרה הפשיסטית הבריאה

כל שעתיים התגנבתי עם הקווקזי לעשן.
קנה לי קופסה פרלמנט (23ש"ח), אמרתי אני אחזיר לו.


למחרת בבוקר אכלנו שלושתנו. הקווקזי פתח
בקבוק ופירקנו אותו

סוף סוף חולה האפילפסיה מלמל משהו: "הוא יהודי
אמיתי..." אמר וסימן על הקווקזי הערמומי

מאוחר יותר השתחררתי בלי לומר שלום ובלי להחזיר
את הקופסה